ADG Control

ADG Control, gevestigd te Nieuwerkerk aan den IJssel, levert sinds 1996 nachtreceptionisten aan verschillende hotels in de Randstad. Hierbij staan kwaliteit en maatwerk hoog in het vaandel. Om dit te bewerkstelligen leunt ADG Control op enkele specifieke kernwaarden. Binnen ADG Control staan daarom loyaliteit en flexibiliteit te allen tijde centraal. Deze kernwaarden probeert ADG Control niet alleen te waarborgen tussen zichzelf en haar werknemers, maar zijn ook essentieel in de verhouding tussen de werknemers onderling en de verhouding met opdrachtgevers.

De eerste kernwaarde, loyaliteit, is van essentieel belang om het dienstverband succesvol te laten zijn. In de driehoeksverhouding van werkgever, werknemer en opdrachtgever moet dit naar voren komen. Voor de werkgever betekent dit een contract van 2 jaar met gegarandeerde uren, waarbij er rekening wordt gehouden met persoonlijke omstandigheden. De werknemer moet in haar plaats altijd de belangen van ADG Control in het oog houden. Zo kan een goede arbeidsrelatie opgebouwd worden waar beide partijen van profiteren. 

Daarnaast is flexibiliteit de tweede kernwaarde binnen ADG Control. Binnen een team ben je altijd verantwoordelijk voor het functioneren van het gehele team, dit is bij ADG Control niet anders. Echter, omdat de teams binnen ADG Control zeer klein zijn, zal het belang van flexibiliteit nog groter zijn. De werkgever zal zich altijd flexibel proberen op te stellen als het gaat om studie, stage, vakantie of andere verzoeken van de werknemer. Andersom betekent dit dat de werkgever ook een beroep op haar werknemers kan doen indien dit nodig is. Een goede wisselwerking is hierbij erg belangrijk. Essentieel hiervoor is een goede communicatie. Een eerlijke, transparante en directe communicatie werkt het meest effectief en zal dan ook door beide partijen gehanteerd moeten worden. Zo kunnen werkgever en werknemer beide het optimale uit het dienstverband halen.